trötttrött

0kommentarer

Borde nog sova nu.. 
Skrev precis in lite nytt på geografiarbetet, snacka stressigt eller ?
Plus att jag har hoppat runt som en jekla känguru inne i vardagsrummet. För att jag kom på att sara, alma och jag ska hålla i uppvärmningen på idrotten imorgon, jiippii. Så dum som jag är sätter ihop först en uppvärmning sen en lite jobbigare del, MEN jag glömmer dock att det hade räckt med uppvärmningsdelen eftersom att vi bara ska ha tre låtar sammanlagt, GAH! men men, uppvärmningen blir ju bra iaf :) 

Jobbig vecka! 
tisdag - geografiredovisning - HIV/ AIDS, sen efter det Idrotten sen också redovisning i Kultur och Idéhistoria. bläk. 
onsdag - lugnt, men PLUGGDAG !
torsdag - Matteprov =/  +  redovisning i affärskommunikation i engelska, ska nog be att få göra den nästa vecka istället. 
Fredag - Italienska läxförhör med massa jäkla glosor =/ sen också muntligt grupp- prov i svenska på isländska sagor och medeltiden. 
HJÄLP ? 
Det är nog tur att vi ska åka bort sen så man får komma iväg ifrån allt lite, annars hade jag nog inte pallat med allt jekla pluggande. 

Knepig dag idag måste jag säga. 
Men det kommer ordna sig, det gör det alltid.
Det kommer fixa sig till slut, finns inga tvivel på. 
- ni vet att jag alltid finns här - 
skulle bara vilja ta bort allt jobbigt och göra allt bra igen, för när ni mår dåligt mår jag dåligt. 
men tyvärr måste man nog bara låta tiden ha sin gång, förr eller senare läker den väl allt, eller ? ... 

mitt nya motto;
Efter regnet kommer solsken ^^
Eller som jossan snyggt sa det
" Efter solsken kommer regn"  ; )

näe, men nu måste jag sova !
GODNATT


föresten så saknar jag min caaaaousin vitaaomin en massa =/ hade jag kunnat hade jag satt mig på första bästa plan till paris, det vet du.  Eller om det hade gått hade jag kidnappat med dig till Thailand. 
<3

Kommentera

Publiceras ej