Thailand dag 3

2kommentarer

Hellaaaau :D
Har ar allt tipptopp :) VARMT som attan. Jag holl ju pa att tuppa av nar vi kom ut ifran flyplanet efter en tolvtimmarsflytur for det var sa sjukt fuktigt och kvavt! Men som sagt jag var sa lycklig over att komma ner pa marken igen sa jag brydde mig inte sa mycket :P
Flygresan gick finfint, mellanlandningen i Forenade-arab-emiraterna likasa. Tankte pa tove nar jag skulle igenom sakerhetskontrollen, for hon hade sagt att man blev indragen i ett litet rum dar de kande igenom kladerna :P Och visst gjorde dem det, men jag slapp, sag val inte sa farlig ut kanske ; ) Det enda som var jobbigt pa resan var att de vackte oss klokcan 4 pa morgonen och kom ut med frukost xD + att simon blev lite aksjuk, men det fixade ju sig :)
Nu har vi varit har nere i tre dagar och jag trivs saaaa bra ! Snacka om trevliga manniskor, detta far en att inse hur instangda och trakiga vi i Sverige ar :P Har halsar dem och pratar med en overallt, vissa kan till och med lite svenska ;) Hotellet ar jattejattejatte fint :) Imorgon oppnar det andra, nyrenoverade, poolomradet :)
Det enda jag inte tycker om ar myggen, men det ar val sant man far leva med helt enkelt :P
Imorgon blir det stranden forst sen in till Phuket for shopping pa eftermiddagen :)
Nu maste jag ga och ata kvallsmat, for har ar ju klockan kvallen nu, halv nio med andra ord. Ni dar hemma sitte rval och ater lunch nu eller ngt liknande :)
HAHA, nu maste jag nog verkligen ga for det ser ut som att det ar nya turister pa vag in, och jag sitter i receptionen, vilket med andra ord ar mitt i smeten ;)
SAKNAR ER DAR HEMMA !!
Ha det tipptopp ! :)
Over and ouuuuut
// Frida

2 kommentarer

sara

31 Oct 2007 18:12

saknar dig med! verkar som du har det bra iaf :D

Jossan

01 Nov 2007 12:56

Ååh :D Vad mysigt det låter ! Skönt att höra att du har det bra gumman !

Kommentera

Publiceras ej