söndag

0kommentarer

Vet ni ?
Om exakt en vecka vid denna tiden (23.45) sitter jag nog på planet på arlanda flygplats pch väntar på att motorerna ska starta. Jag kan slå vad om att mamma sitter och försöker få mig att koncentrera mig på andningen, etersom att jag lär hyperventilera. Haha, herregud hur kan man vara så rädd för något så säkert? Det är ju bara en 13 timmars FLYGresa till Thailand. Det är väl inget ?
Fast iofs vi ska ju faktiskt av i Sharjah, (eller vad det nu heter) som ligger i förenade arabemiraten. Där ska vi iaf spendera en timma utav resan, medan planet städas och matas (haha).
Jag har fått viktiga instruktioner och beskrivningar utav Tove. Att om jag ska gå på toa, så ska jag gå på dem till vänster eftersom att toaletterna på högersidan bara är ett hål i golvet. Vad skulle jag göra utan henne ? 
Ojoj, nu är det bara fem minuter kvar till planet ska starta, 23.55 lyfter vi ifrån svensk mark. Ungerfär nu lär piloten ropa ut att man ska "spänna fast säkerthetsbälterna", man ser säkert också hur planet sakta börjar rulla mot flygbanan. 
shit, får ju för tusan nästan hjärtklappning av att tänka på det :P illailla, med tanke på att jag ligger hemma i min säng just nu, haha. 
kanske har vi om en vecka redan lyft ? eller har planet blivit försenat ? tänktänk. 
(23.55) Tänk på mig nu om en vecka. Tänk på mig när ni ligger där hemma i era varma och mjuka sängar medan jag sitter på väg upp i luften i en obekväm flygstol. =P ujujuj. 

tiden går alldeles för snabbt. 
aja, nu har jag en hel härlig vecka med plugg framför mig innan jag kan ta det lugnt och koppla av. Resan kommer iaf väldigt läglig. Behöver ett break ifrån allt som har med skolan att göra. Kommer dock sakna alla vännerna <3 men ni vet att det kommer ett kort på posten ;) plus att ni kan hålla koll på mig på www.resedagboken.se : )
fast som sagt, det är ju en hel vecka kvar ! :)
NU ska jag iaf soooova., för imorgon är det skola =/ 
over and out :) 
/ Frida

Kommentera

Publiceras ej