skaka om..

0kommentarer

Skulle behöva öppna upp huvudet, ta upp hjärnan och skaka om den lite. För just nu händer det ingenting innanför skallbenet.
Skulle bara vilja fetingskippa matteprovet och alla redovisningar. Men icke sa nicke kan jag det, nejnej. Men drömma kan man ju alltid få göra, eller hur? 
Och inte fick man flytta redovisningen i affärskommunikation i engelska, ohnej ! Jag (Vi ) har ju haft all tid i världen att hinna klart. Visst kanske jag skulle ha haft det om det bara var i det ämnet jag hade redovisning i. Men nu är det ju tyvärr inte så utan alla lärare har så fint tryckt ihop alla arbeten till samma jäkla veckor. + att andreas wisén drog över på geografin, IRRITERANDE eller vad ?! så nu har vi den redovisningen kvar också =/ gaaah !
visst kanske jag överreagerar, men det är sjukt jobbigt att hela tiden vara trött och känna sig sliten. Fritid, vad är det ? 

Just nu skiter jag i den där flygturen på 12 timmar jag hade gärna satt mig på planet redan imorgon om det var så. För jag behöver lite time off tror jag, innan hjärnan exploderar. 

visst jag kanske inte ska klaga, det finns dem som har det 100000000 gånger värre än jag.
men detta är iaf jobbigt för mig. 
bläk. 


nu ska jag försöka trycka in lite mer algebra i hjärnan, snart kommer det väl ut genom öronen eller ngt. 
ciiiaaaaaao !


Kommentera

Publiceras ej