22 timmar kvar..

0kommentarer

.. tills att jag sitter uppe i luften. Jäklar vad fort tiden går, nyss var det ju 7 veckor till att vi skulle åka. Och nu sitter jag här och det är bara 22 timmar kvar :O  ojojoj... Så vid denna tiden imorgon är jag uppe i luften (förhoppningsvis.) O_o
huaha, är inte så nervös just nu faktiskt. Utan det känns rätt bra, inget lustigt. Grejen är då den va att jag tror inte att min hjärna har fattat att det verkligen är på riktigt. Utan vänta tills motorerna startar imorgon, då kommer jag fatta. huaaajaa. Tove vet vad jag menar ; ) 
Men som sagt, jag kommer uppdatera mig både här, bilddagboken (efeia) sen också på resedagboken där pappa har valt namnet "ardennern" (hustomten heter så, alltså inte en tomte, utan våran TOMT där huset står på xD haha) så gå in på  www.resedagboken.se sen klickar ni på sök resenärer och skriver in ardennern, så kommer vi upp :D Där kan ni se bilder och läsa om vad vi hittar på :)) 

nähe ni, jag borde nog sova. Sista natten på tre veckor i min säääng, buhu =/ tyvärr kan man ju inte ta med sig en säng till Thailand då va :P haha :D
Men ha det asbra här hemma :) ! 
Kommer sakna er massoor <3 
over and out
/Frida

Kommentera

Publiceras ej