hillaau

0kommentarer

Har inte riktigt koll pa hur manga dagar vi har varit har men Fredag ar det iaf, den nionde november till och med :P Det har jag koll pa :) Nu har de gjort sa man inte kan ha svenskt "Tangentbord" sa ni far forsoka forsta vad det ar jag skriver :P
Allt ar iaf fortfarande valdigt bra! Forutom att pappa har gatt och blivit magsjuker, men det ar nog bara tillfalligt far vi iaf hoppas. Men det ar val det vanligaste man rakar ut for har nere.
Igar regnade det typ hela dagen, blev nagra soltimmar pa eftermiddagen :) Sen idag var det halvkasst vader pa morgonen och formiddagen men senare runt tva blev det kanonvader :P Sa man ska inte klaga !

I veckan har vi ridit elefant, varit vid ett buddisttempel och ocksa varldens storsta juveltillverkning :) Sen i onsdags fyllde pappa hela 50 ar och den dagen firade vi forst med champange och frukt sen bar det av till stranden i Karon :) Sen pa kvallen bar det av mot FantaSea, en jattestor nojespark i thaistuk :) mycket skoj !  Vi at pa en av varldens storsta buffe'er och sag pa en jattehaftig show med elefanter, eldsprutande, dans och mycket mer!
Sen holl jag i en tigerunge, den var sa sjuktsot att jag funderade pa att sno med mig den hem :P

I helgen blir det nog battur eller ngt liknande sen pa mandag ska vi aka ut till en o, kho khai ngt och snorkla :)

nehe ni, nu maste jag ga och ata :)
ha det tipptopp !
over and out :)

Kommentera

Publiceras ej