Fredag, femte dagen :)

1kommentarer

Helllaaau :)
Nu sitter jag här igen ^^ Tänkte bara skriva lite kort och säga att allt är finfint !
Igår var vi inne i Patong, massa shopping och värsta feta karnevalen :P Intressant intressant.
Fortfarande soligt, det kom ett snabbt ösregn idag på förmiddagen när vi låg vid poolen, men det var över på cirka en timma :) Sånt kan man leva med !
Imorse när jag vaknade och tittade mig i speglen såg mina ögon ut som två små köttbullar xD brände mig rätt rejält igår när jag somnade vid poolen, och tydligen så är ögonen sådär väldigt känsliga för stark sol. Vilket jag kanske inte riktigt har fattat förrens nu. Bättre sent än aldrig, typ :P
Men efter att ha legat under parasollet och i solglasögon + 25 i solskyddsfaktor runt ögonen, så har de gått ner i svullnad :) Ser inte lika galen ut längre med andra ord, bara lite smått röd ^^ haha. Men det röda blir ju förhoppningsvis brunt sen ju :)
Nehe ni, nu står Simon här bredvid mig och vill in på msn för Juuulia är inne :) Så jag ska väl låta honom sätta sig :)
Kolla bilderna jag la upp på bilddagboken ! :D
Ha det toppen :)
Over and out !
// Frida

1 kommentarer

Louise

04 Nov 2007 18:01

Vi saknar dig Fritus! Önskar du skulle varit här hos oss nu, men vi vet att du har det underbart i Thailand (bortsett från dina köttbulleögon ;) Hoppas det är bättre nu! Vi ses i jul :) Pussar och kramar Hanna och Louise!

Kommentera

Publiceras ej