27/11

0kommentarer

Tisdaag
Idag har det varit askallt! Det blev ju till och med mössa till skolan idag :O haha. Minusgrader var det i alla fall, trodde ju att jag skulle frysa fast i cykeln eller något. Men jag klarade mig, faktiskt.
Dagen började med engelska och jag hade tänkt skälla ut våran engelskalärare eftersom att vi inte har fått tillbaka mer en ett enda arbete sen vi började ettan. Det är illa! Jag har påminnt honom om och om igen, men han har väl något fel på minnet för inte verkar han komma ihåg. Men i alla fall, det blev ingen utskällning får nog ta den imorgon eller så väntar jag till utvecklingsamtalet så snackar jag med Ragna :P Haha, vi får se!
Sen var det svenska efter det, där disskuterade vi våra fina tidningsartiklar. softlektion. Och efter det bev det geografi, men usch jag känner mig så dålig. För idag pallade jag verkligen inte med det, bläk och åter blä på befolkningspyramider osv. Men jag har i alla fall kommit en bit på vägen! Det är alltid något, haha.
Idag var det äckellunch med fisk som luktade kattmat. usch och fy på det.
SEN hade vi idrott, började med en uppvärmning (erika, Amanda och Amanda) herreguh, vilken dålig kondition man har alltså, höll ju på att tuppa av xP Men det gick det med, lite får man allt stå ut med. Sen skulle man ju då välja vad man ville göra, flaggfotboll, aerobics eller basket. Det blev flaggfotboll!
Röda laget bestod av; Jag, JossanR, Ted, Calle, Robert, David och sen Ragnar ifrån teknik (han ser ut som legolas med sitt långa blonda hår O_o) Måste ju säga att det var en av de roligaste lektionerna på länge, gapflabb gånger tusen. Haha, gjorde mål utan att fatta att det blev mål, andreas tacklar calle så han flyger av mattan, Ted "går in i väggen", Jossan tacklar tobbe (HAHA), David träffar nästan en av teknikarna (kan ej namnet xP) i skallen + att Stefan (läraren) var vimsigare än vanligt :D haha. Jag säger då det, det var nog en av de roligaste lektionerna på länge.
Sen efter idrotten blev det filmtittande på kultur lektionen, flickan med pärlörhänge. Den var riktigt bra!
Efter den lektionen så slutade jag för dagen och S T R E S S A D E hem som vanligt för att sen och dansa i Kalmar :) Nästan lite sorligt att det var sista lektionen. Uppvisningen är på lördag i kalmar sporthall, Längtar!
Sen nu gör jag ingenting, man förtjänar lite slappande ibland ^^ Men såhär har min dag sett ut iaf, inte allt för intressant kanske. Men jag kände för att skriva lite så det blev en del xP haha
Sovmorgon imorgon också, inte helt fel det inte ;)

men nu ska jag sova ! :)
Ha det fiiiooont!
over and out
/ Frida

Kommentera

Publiceras ej