torsdag

0kommentarer

shaa. 
Idag hade vi uppspelet med dramagruppen xD Första scenen gick lite rätt åt skogen, men allt annat blev superbra :) Lite tråkigt att det är sista gången nästa vecka =/ men allt gott har sitt slut, eller ? 
Bluesgruppen hade uppspel, riktigt duktiga :) Callie, Robert, Danne, Ulf och bröderna Brissman ägde alla med sina talanger ;) 
Sen följde jag, robert och jakob med emmy hem, vi ville kolla på hennes kaninungar :) sjuktsöta, iofs lite råttliknande, men oerhört söta och lena :D Sen kokade vi soppa på maskrosor och grus + mishandlade emmys buskar, knasigt det kan bli. xD
After det åkte jag hem och fulade mig lite med min käre lillebror. Han har förresten klippt sig riktigt snyggt! För en gångs skull bryr han sig om sin frisyr. Och det mina damer och herrar är en ny sak när det kommer till simon andersson ^^ 
Har ju datorkunskaps -prov i excel tomorrow, så det pluggade jag lite på :) 
Ännu senare ringde jag Emmy och begav mig hem till Calle där emmy, robert, lotta,crille, jakob, jag och calle (såklart) samlades för att kolla på "sjätte sinnet" :O Asläskig med på samma gång riktigt BRA. Lotta och jag körde med kudde och handen för ansiktet, men det funkade det med xD
huaja gott folk det var min dag det :) 
Nu ska jag sova :) 
over and out !

Kommentera

Publiceras ej