Torsdag : )

0kommentarer

Trött och trött och trött och åter trött, exakt så känner jag mig just nu ! =/ urk på burk..
Hade np i engelska idag, hör/läs-förståelse. Gick nog rätt bra iaf, med tanke på att det var liiite svårt att hänga med i hördelen. Men det ska nog bli brao. Gjorde muntliga np i engelska igår. Tilsammans med Laris, det gick nog asbra :) För vi snackade på, och han snackar asbra engelska så det var lätt att komma igång och snacka :) 

Imorgon är det sovmorgon till tio, inget att klaga på, sen bara två lektioner + litet "klassråd", kan jag leva med, senare DANS på kvällen :D Gaanska soft dag helt enkelt :) 

Och den 17 maj ska jag till min ünderbara kusin Louise :) Som jag saknar sönder mig efter =/ <3 Du är allt och mycket mer honey :)  Så det ska bli riktigt skoj ! Jobbigt med bussen bara, men det är liksom värt att sitta på buss i nästan tre timmar för att få träffa henne så :D Kanske blir det gbg med ? :) skoj skoj . 

I helgen får vi se vad som händer, kanske bio ? :) annars tar jag det nog bara lugnt, om inte jossan får som hon vill då ska jag upp tidigt på söndagen och kolla på när Josefine R tävlar xD ackack, men vad gör man inte för sina vänner ? :) Det blir nog bra hur eller hur ! ^^

näe, hörrni det får räcka :) 
ha det tipptopp !
Peeeeeaace oouuut !

Kommentera

Publiceras ej