Ny vecka.

0kommentarer

Ännu en vecka närmare sommarlovet, härligt ! 
Långhelgen spenderade jag i vilshärad hos min ünderbara kusin Louise :) Det var så bra som det kunde vara! Shoppade, men jag kunde inte hitta ngt jag ville ha medan Louise hittade hur mycket som helst ^^ Så kan det vara ;) Sen blev det en långpromenad också ; ) härligt ! Och självklart movietime och massa skratt ! :) Har det som bäst när jag är med dig Louise :) 
Men tyvärr tog ju helgen slut och nu är man tillbaka i verkligeheten igen xD Har idrottsprov imorgon =/  Mindre skoj. Typ, Ergonomi och Livräddning :P aja, inte det värsta iaf !

Till helgen så är det bluesfestival här i lilla Mönsterås, typ det största som händer här xD Men det är ganska trevligt, träffar massa kompisar och så :) vet bara inte riktigt vart jag ska vara och med vem ^^ Men sånt löser sig alltid ; ) 

Idag är det 25°c ute ^^ HÄRLIGT ! :) Det är så det ska vara! Ska nog sätta mig ute och plugga tror jag :)
Fick ju Pm:t utskrivet i skolan jue :) Fast jag tror jag tog sönder skrivaren (Fast det var jossan som sa att jag skulle trycka) xD Men det fixar Helena ^^ haha.

näe, nu måste jag plugga lite :) 
Over and out !
/ Frida !


Kommentera

Publiceras ej