torsdag, 20/12

1kommentarer

Idag är det Torsdag och det betyder att imorgon är det Fredag vilket betyder att vi får JULLOV!! :)) Det ska bli så jäkla skönt med lov, jag känner faktiskt att jag förtjänar lite lov. Förresten så fyller underbarasara 17 år imorgon också , GRATTISGRATTIS säger vi till henne :) 
Imorgon blir det matte på morgonen där vi förhoppningsvis får tillbaka våra matteprov, julklappen som Utter sa :p Näe, matten gick inget vidare tror jag, men sånt får man ta ibland.. attansbananer. Men iaf efter matten så blir det jäääättelååång håltimma, men jag tror jag ska försöka jobba lite med geografiiiin. Sen blir det juuuldans :D Det är typ det bästa med hela dagen + julgröten såklart ;) myspys. 
Efter det är det jullov, då väntas fika med Matilda, Emmy, Ellen, Antonia, Sara, danne och Tove(tror jag) :) Det ska bli riktigt mys! Har nog inte träffat alla dem samtidigt på ett år eller ngt :s illailla. Men nu blir det av i alla fall :)) 

höjdpunkterna på lovet blir vistelsen i Halmstad hos Louise och sen nyår tror jag :D + att det blir en liten pärla i naveln nästa helg ;) 

sådär, vet ni vad, nu ska jag gå och se på en film och bara ta det lugnt ! 
Ha det fiiinneeemaaang! Hörs vi inte innan jul så, GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ;)
ooover and ouut 
/F. 

1 kommentarer

sara

20 Dec 2007 20:02

tack tack i förskott ;)

Kommentera

Publiceras ej