natt .

0kommentarer

Hej och hå. Kom nyss hem ifrån ett väldigt trevligt besök hos fröken Jokinen. Det bjöds på singstar och också lite idol tittande + mycket mer :) 
huaja, det blir tyvärr inget kalaaaas för pappa i helgen. För min stackars lillebror har drabbats av den mysiga maginfluensan. Skulle ju vara just snyggt om man höll kalas för så pass många och alla gick härifrån med maginfluensa. Näe, det låter inte direkt bra. haha, så det blir någon gång framöver istället, när alla är piggelina. 
Nu har vi iaf MASSOR av mat och dryck, haha. Inte för att jag någon gång behövt gå hungrig, men med denna mängden lär vi bli lagom feta xD haha. 

Det är SÅÅÅÅ skönt med helg ! Denna veckan har verkligen fått mig att bli skoltrötter igen. Pluggat vaaarje jeeekla kväll + att jag fick plugga när jag var sjuk. Inte fick man ligga och sova hela dagen utan var tvungen att fixa klart geografin. bläk. Men nu är iaf skolveckan över och från och med nu blir det iaf lite lungare. Det är tre inlämningar, två läxförhör och ett matteprov kvar innan man får ta jullov. 
Och tänk om TVÅ veckor är det jul ! :D guuh vad jag längtar !! Om det bara kunde frysa på och hinna bli vitt och fint på marken så skulle allt vara perfa :)

nehe, detta blev allt ett knasigt inlägg, haha men den bjuder jag på :P
Nu är jag trött och tänker sova!
godnatt!
Over and out 
/ F. 

Kommentera

Publiceras ej