Tisdag :)

1kommentarer

Nu har jag samhällskunskap, läser samhällsekonomi xD Mycket underhållande (eller inte). 
Jag är genomförkyld och trött därför får man ha överseende med min ovanligt dåliga humor och mitt knäppa humör. Jossan och jag har lullat runt i skolan i ca 2 och en halv timme då vi hade håltimma. Ganska skönt att bara göra ingenting. Fast vi är ju filmstjärnor ;) våran datorkunskapslärare hade en komvuxelev som behövde några att filma, och så råkade vi bara vara där :P stackars dem säger jag bara. flumm och skratt ;D 

näe, nu tittar min lärare Martin lite lustigt på mig tror han fattar att jag inte skriver på frågorna, ajaj :P Måste nog jobba lite nu! Ta det sista före lovet helt enkelt :D Och nu snor jossan min bok också, nääe nu jeklar xD 
 
Ha det fint :) 
peace out !

1 kommentarer

JosefinUtter

03 Apr 2007 20:47

haha, men du fick ju tillbaka den iaf ;D

Kommentera

Publiceras ej