LOOOV :)

0kommentarer

Nu har vi påsklov, wuuopidoo :) Härligt och välbehövligt ! 
Skolan idag, väldigt soft ^^ Hade tre lektioner historian skoj som alltid :) Snackade mer än jobbade kanske men vi är ju nästan färdiga iaf ;) Matten bara flöt förbi idag :O sen lunch och sist Svenskan vilket också gick snabbt. Sen var det Looov :D haaerligt! 
Jag har nästan inget planerat på hela lovet, väldigt skönt :) Förutom att jag ska dansa och hjälpa farmor xD haha. + plugga lite dock men annars bara sola och ta det lugnt ! :D 
Idag har jag ju varit i skolan sen städat och så åkte mami och jag till  Oskarshamn och bytte lampor, mycket trevligt :P snabbvisit om något xD Senare i kväll ska jag träffa Saara och senare ska vi ner till sporthallen där det är nattvollyboll :D skoj skoj ^^ Där ska vi träffa Lejla och Jossan, tror jag iaf ^^ 

Helgen blir väl till att spendera med nära och kära ;) Famlijen och kompisar vill säga :P Morfar kommer hem från Kanarieöarna så vi ska väl på någon påskmiddag. Sen kommer Stefan, Linn och Ben från London och hälsar på :) skoj skoj !  Kusin vitamin kunde ju inte komma =/ synd synd, hade varit skoj att träffa henne :) Men vi tar det en annan dag ;) 

Naaaej, nu ska jag äta kycklingsallad :) 
såååe, ha det tipptopp och GLAD PÅSK :D 


Kommentera

Publiceras ej