Fredag

0kommentarer

Idag är det långfredagen. Den här dagen är väl till för att sörja tror jag eller ngt sånt, förr var det väl det iaf.  Men jag tycker inte det är någon sorglig dag för solen skiner och jag är ledig ^^ Det tycker jag om iaf !
Förutom att min käraste lillebror ligger jäättesjuk i maginfluensa :S inte skoj inte. Även att jag tycker synd om honom som är sjuk så är han väldigt krävande när han blir sjuk :P Jag satt och kollade på bland den mest sorgligaste och romantiskaste filmen jag någonsin sett ("a walk to remember" ) då kommer simon där " Jag ska se på lilla kycklingen nu, så du får titta på den andra tv:n"  Jassååe, vem var där först liksom :o Men eftersom han var sjuk och såg typ inte alls pigg ut så fick han som han ville :P ackove ^^

Näe nu ska jag in i duschen sen ska jag springa över till Tove :) så ha det toppen ! 
Byeee

Kommentera

Publiceras ej